Ay kızlar bir isim aklıma takıldı minnak bir kız tanıdım adı nupelda, kürtçe, biz de kürdüz kulağıma
çok hoş geldi. Bundan önce nil adını çok severdim kızıma nil koycam derdim, ya da belki Duru Nil. Ama şimdi aklım karıştı, sizce hangisi güzel? Bir de bu isimde kızı vs olan var mı nasıl bir karaktere sahipler?