Feyzosumunannesi Gzdzeynep görüntü olarak o kadar guzel Kı hep onu alasım gelıyor ama almayacağım o yuzden sordum da ınsallah bulabılırım rahat guzel bır araba
Feyzosumunannesi Zlm çok pahalı ya.. O kadar alamayız zaten kayınbabam alacakmıs sağolsun bu kadar pahalı bırsey aldıramam
Zlm Feyzosumunannesi o zaman uygun olan ama kabin tipi diye geçen birşey bakın kesinlikle travel sistem almayın
Deletedmom_14 Tinymom genel olarak memnunum sadece tekerlekleri biraz kucuk oldugu icin takilma olayi yasayabiliyoruz. Fakat genel olarak duz zeminde kullanacaksaniz memnun kalirsiniz.
tarcinnn Feyzosumunannesi bende cybex balios s var biraz büyük ama ben çok memnunum tam şehir içi kullanımlık