Yldzalkan 1 ay olmak üzere doğum yapalı ama ne yaptıysam faydası olmadı kabızlığı bir türlü geçiremedim denediğim şey kalmadı üstelik hemoroid de var ne yapmayalım allah canımı alıyor yemek yemek istemiyorum
Yaren Yldzalkan Allah yardımcınız olsun emzirirken kullanılıyor mu bilmiyorum Dr a bir sorup sinameki deneyebilirsiniz belki faydası olur ben de kayserideyim bu arada
Gulbiye Yldzalkan bende öyleydim cnm ne yaptıysam fayda etmedi ağlıyordum bile canımın acısına ama geciyor zamanla sabret şuan 4 ay oldu ve 1 aydır gecti şükür
guzelllanne Yldzalkan kayısı hoşafı yap canım bir güzel blenderdan geçir püre gibi yap bir çay bardağı iç üzerine 1 su bardağı su iç bunu 2 saat ara ile yap ben hoşafı hastaneye götürmüştüm şükür gece ilk tuvaletimi yaptım ve şuan bebeğim 18 günlük hala günde yer üzerine su içerim işe yarar
emineozturk58 Yldzalkan bol bol su için, sıvı Tüketin, sulu şeyler yiyin. Kayısı kompostosu çok iyi geliyo. Zamanla düzeliyor
Miniminnakbebe Yldzalkan duphalac iyi geldi bana bir de benim de baya ağrım vardı sarı kantaron sürdüm hametan da sürülebiliyormuş. Şimdi geçti şükür inşallah sizin de geçer