Bilenler lutfen yardimci olur musunuz. Eşim mart ayından beri kasiniyordu bende ve kızımda bisey yoktu. Iki.gun once kolumda bir bocek gördüm once hamam bocegi yavrusu sandim dun bir daha gordum esime attim arastirinca yatas böceği oldugunu anladik. Kizimda son 1 haftadir kizarikliklar vardi bendede yeni yeni olmaya başladı. Çözümü caresi nedir allah askina kafayı yiyorum. Ilaclama firması çağırdım bugun gelecek ve odadaki herseyi 90 derecede yikayip kurutmaya attim. Pazar günüde koltuk yatak yikamayi çağırdım. 180 derece buharli ile temizliyorlarmis. Yasayanlar nolur bitiyor desin 😔😔