Pelin-2453 Herkese merhabalar bebeğim 20 günlük karaciğer enzimleri yüksek seyrediyor 10 günde bir kan veriyoruz düşeceğine yükseliyor böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba ?
Elmel Pelin-2453 benim bebeğim de 40 gunlik falandi yüksek çıktı canm biz iktisat Hastanesi’nde yatttik üç gün doktor detaylı araştırmak istedi şükür hiç bişey çıkmadı sonra bize şurup verdi o şurubu kullandıktan sonra düştü
Pelin-2453 Elmel çok geçmiş olsun inş bizde de düşer çocuk doktorumuz yenidoğan uzmanına yönlendirdi son bir tahlil daha vereceğim düşmezse eğer artık araştırılmasını isterim