Mmt Travel sistem bebek arabamız var ve ben çok yoruluyorum sürerken sürüşü rahat, hafif, çok yer kalamayan baston bebek arabası tavsiye edebilir misiniz ( fiyatı da uygun olursa ayrı sevirinim)
midekoruyucu Mmt şu baston arabalara bebek ne zaman oturtulur acaba. Bazen ben de tereddüt ediyorumacaba alsam mı diye. Çünkü bana da araba ağır gelmeye başladı. Asansör yok zorlanıyorum. Kızım 11,5 aylık arabanın içinde kıpır kıpır bazen yatmak da istiyor. Ne zaman için kullanımı oluyor acaba bilginiz var mı alsam kullanabilir mi
Koalina Mmt Ben doğduğundan beri kabin tipi araba aldım. Sanırım çocuğum için en mantıklı alışveriş buydu. Traveller görüntü olarak güzel olsada asla kullanışlı değil. Dolaptan ikinci el de bakabilirsin
kahvekokusuu Mmt joie nitro lx aldım ben hatta yeni sayılır ama malesef oğlum artık binmek istemiyor 23 aylık ama güzel araba hem çok hafif hemde yolda gidişi güzel keşke daha önce alsaymisim dedim
midekoruyucu Deletedmom0099 alla alla nasıl duruyo içinde rahat ediyo mu 🙄 ben rahat edemez belki diye düşünüyorum hep
Koalina Hamzam18 Benimki kraft ama 2 buçuk yıl oldu şuan daha da zarifleri çıkmış. Geçen gezmeye gittik arabamızı u utmuşuz emanet bir baston aldık asla kullanamadık arabamızı mumla aradık. Kesinlikle kabin tipini öneririm yer kaplamıyor hafif kullanışlı