nida kizlar merheba doğumdan sonra ilk ne zaman adet oldunuz benim oğulum 6/5 ayık emziriyorum ama adet olamadım hala vucudumda şişlik var gobeğimde de oyle siz ne zaman adet gordunuz ?????
Merveyavuz nida 9 ay olunca gördüm ben canım şimdi 2.kez olmam gerekiyordu ama 4 gün gecikti hala olmadım. Doktorum emzirdiğin için normal diyor bekliyoruz bakalım 🙂
gokturkhicret55 [silindi] ya o zaman A kadar hıc kanaman ız olmadı mı kesık kesık ben dogum yapalı uc ay oldu ama kesık kesık kanamam oluyor sonra olmuyor anlamdım hıc normal mı yaaa
balannesiii nida ben 40ım cıktıktan 1 hafta sonra hemen oldum canım suan oğlum 6 aylım halada düzenli olarak oluyorum en kısa zamanda sende olursun insallah adet olmamak zordur eminim insanı şişiriyor
Zeynep_04 nida bende ayniyim canım 4,5bucuğuz emziriyorum daha adet olmadım biraz göbeyimde var emzirdiyimiz icin olmuyoruz doktor nolmaldir dedi🥰
nida sağol arkadaşlar ,herhalde bende olucem bakalim cok zor şişkinlik var vucudumda ozelikle gobek bolgesi