Sisi canım benim 15 gün oldu doğum yapalı 35 tane dikişim var aynı durum geçen haftaki kontrolümde bana oldu iki
Tane dikişim atmış ama içinde kalmış sarkmış gibi yaramda açılmıştı baya doktor tekrar dikiş atılmadığını zamanla geçeceğini söyledi şimdi daha iyiyim bir hafta olmasına rağmen baya kapandı merak etme geçecek inşallah