cupacakes adet engelleyici haplar var ama adet olmadan önce başlamanız gerekiyor. Emzirdiğiniz için doktora danışın normal doğum kontrol hapları emzirirken kullanılamıyor. Ben primolut diye bir bir hap kullanıyordum progesteron içeriyordu yanlış hatırlamıyorsam emzirirken kullanılan doğum kontrol hapı içeriğine benziyordu doktorunuza bir danışın. Adet başlarsa işe yaramaz ama 3 gün öncesinde falan başlanmalı. Tavsiyem tampon kullanın hap kullansanızda karın ağrısı yaşarsınız yine bişey anlamazsınız