Anneler merhaba, malum yaz geldi camlar açık heryerden sivrisinek çıkıyor kızım 17 aylık olmak üzere. Ayakları kolları ısırık içinde sanırım kaşıntı da yapıyor rahatsız oluyor. Herhangi bir çözüm bulan var mı aranızda sinek kovuxular varmış ama hergün hergün evde cildine böyle birşey sürmekte sağlıklı olur mu bilmiyorum. Ne yapabilirim kaşıntısını almak yada rahatlatmak için yardımcı olur musunuz