Kızımm 2019 doğumlu 3.5 yaşında ama malum sendrommu değişme mi artık adı neyse aşırı hırçın inatçı sinirli dışarıda zptedemiyorum istediği olmazsa kıyamet kopuyor biliyorum birçok çocuk böyle ama çevreme anlatamıyorum sen şımarttın hele ki eşim anne bişey öğretmezse böyle olur gibi kelimeler söylediğinde sinirlerimin ne kadar yıprandığını farkettim nasıl bir yol izlemeliyim d0zelir mi acaba hep oyun içindeyiz park aktivite falan ama ne eksik bilmiyorum