Kardeş kıskançlığından dolayı uyandırıyor olabilir benim kız da öyle çünkü,kardeşini uyitacak olurum uyumasin biseyler verecek olurum yemesin ben yicem ,benimle uyu o kendi kalsın.. 44aylik 4yas olacak sendrom müdür nedir ilk defa yaşıyoruz ,herşeyde inatlaşma tersl davranma,durduk yere aglamalar hiç biseyden memnun olmama.. en zoru da ne biliyor musunuz,sen kötü annesin seni hiç sevmiyorum demesi.. evet o çocuk ama çok zoruma gidiyor inaninki,babamız vardiyalı çalışıyor gurbette de olunca kendimi hepten yetersiz hissediyorum