Kızlar bu sabah tahlil verdim fakat pazartesi öğleden sonra öğrenirsin dediler. Sağlık ocağında verilen tahlil sonuçları e nabızdan hafta sonu görüntülenmiyor mu ? Ben sorduğum da hayır dedi kan alan hemşire. Bilmiyordum bilseydim direkt hastaneye giderdim ya