yaseminkarakurt Hipp 3 nişastalı onun yerine daha iyi bir mama alın bence hem bebek de içmemiş zaten. Aptamil güzel mesela biz memnunuz
Milasmomm yaseminkarakurt kiliclar nagehanyorulmaz aptamilin gaz ve kabız yapmıyan olanı varmış sanırım onu mu kullanıyorsunuz başka mı
AyseAlyamm Milasmomm canım benim üzülme . Ben son zaman gece yok tutsun diye 1-2 tane cici bebe atiyodum ama sonra doktorumuz sırf kansorejen kullanma cici bebe dedi evde kendim yapicam artık sende öyle yapıp hem tatlandirabilirsin hemde kilo aldırır canım . Muz da koyabilirsin arada
burcusenova bende bi ara hipp alayım diye düşünmüştüm, doktorum içinde nişasta var, obez yapar demişti. tadı da iyi değil anladığım kadarı ile
AyseAlyamm burcusenova canım tam tersi hippte nişasta yok 😊 hipp Combiotic anne sütüne en yakın mama icereginde probiyotik ve prebiyotik var . Nişasta olmadığı içinde asla puf yapmıyor bebeği. 6 aydır kızıma kullanıyorum .
kiliclar [bilinmeyen] aptamil kullanıyorum hiç gerek olmadı hep direk içti ama acaba mamamı değiştirsen
nagehanyorulmaz tadı biraz değişik onun ben de kullanmıştım ama memnun kalmadık. Aptamil veriyoruz içiyor. Mamaya pekmez katılıyor
AyseAlyamm Milasmomm yok canım hiç bişey atmıyorum içine . Sade iciyo ama benim kızım doğduğundan beri mama içiyor 2 ay sma içti 6 aydır hipp Combiotic içiyor . Dediğim gibi 3-5 defa geceleri uzun uyusun diye 2 tane cici bebe attım içine o kadar .