Dün gece uykusundan beri sallamadan yatırıyorum az önce 3.ye uyudu öyle. Aşırı sallanmak isteyen 5 aylık bi bebek resmen yumruklarını sıkıp çığlık atıyor sallamıyorum diye o derece🥲
Yatır kaldır yöntemi uyguladım. Önce bir süre yatacağı yere koyuyorum zaten mayışıyor saati gelince saçımla falan oynuyor ama tam uyuması gerek vakitte çıldırıyor 😂ağlayınca baktım susturamıyorum kucağıma aldım geri koydum derken en sonunda kucağımda gözleri gidiyor hemen geri koyuyorum fark edip yine ağlıyor geri alıyorum geri koyuyorum bu kez dalıyor artık. Böyle 30 dk içinde uyutmuş oluyorum Ama büyük oranda kucağımda dalmış oluyor bu yöntem böyle ilerler mi doğru mu yapıyorum??