Merhaba benim kızımda parmak ucunda yürüyordu bende kısa bir süre yürüteç kullandım daha sonra kendi binmek istemedi zaten yürütece elini tutunca yürüyordu sıralıyodu daha sonra ilk adım ayakkabısı aldım onunla elinden tutup yürüttükçe basması normale döntü. İlkte ayakkabıylada ucuna basıyodu ama yürüdükçe düz bastı.şuan 14 aylık