linaninannesiiii Oznur23erkan bizde de olmustu günde 3 kere gazlı bezi ılık karbonatlı suya batırıp sil 1 hafta sonra geçiyor
bebefirarda44 Ben hiçbişey yapmadım kendi kendine geçti karbonatlı suyla silin diyorlar temiz bir tülbentle isterseniz deneyin