TwinsmomDA işte tam olarak 11 sene önce ilk kzımda başladı olay.. sabaha kadar 10 kere en az emmeye kalkardı, yat kalk, yat kalk öyle psikolojim bozulmuştu ki, neye uğradığımı şaşırdım, cin çarpmışa döndüm. Ne gece duruyor, ne gündüz.. başedemedim ve naaaptım işte her kalktığımızda gittim muz, çikolata, kraker, Biskrem, Nutella Allah ne verdiyse attım ağzıma ve gerginliğimi bastırdığını farkettim.. gel zaman git zaman çocuk büyüdü, hiç kalkmadı geceleri ama benim üzerime yapıştı kaldı bu uyanmalar, yemeler 😢😪 oysa bebek uyusun, asırlarca uyucam kimse kaldıramaz beni derdim. 7 yıl sonra 2. Kızım oldu ve her şey daha da ilerledi benim açımdan, o da çok huysuz ve uykusuzdu çünkü.. şimdi her ikisi de büyüdü, çok şükür deliksiz uyuyorlar ama olan bana oldu..