ak1905 aynı benım çocuğum yaa çok kaygılı bir çocuk ve bana aşırı bağlı,kalabalık ve yabancı ortamda asla yanımdan ayrılmaz. sadece kuzenleri ile oynar, parkda başkalarını izler hep çekingen bir yapısı var. Başkası elinden oyuncağını aldırır o öyle bakar çok üzülüyorum bende :(