Merhaba. Benim kızım da 15 gün önce 3yasi doldurdu. aynı durumlar bizde de mevcut. son zamanlarda neredeyse her gün ağlıyorum baş edemedikçe.. hiperaktivite den suphelendim, uzm arkadaşıma danıştım o teşhis çok kapsamliymis ve 4 6 yaş arasında konuyormuş. Oyun grubu ya da yarı zamanlı kreş düşünüyorum bakalım..