Melisa66 benim oğlumda 1 yaşında sadece arada bababa dedede diyiyor.anne diyiyordu daha küçükken ama bıraktı onu bilinçsiz söylüyordu çünkü. Ben tek başıma büyütüyorum sadece babası ve beni görüyor başka hiç kimsemiz yok arkadaşlarımız da yok buluşsakta 1.5-2 ayda 1 kez oda yeterli olmuyor zaten kalabalıkta büyüyen bebekler daha erken konuşuyor bence