akidesekerii aynı durumdayız. 17 aylık, masa üstleri, kitaplık, pencereler, koltuğun ince tepeleri vs her yere çıkıyor. 2 ay oldu kaşını yardı düşüp… Ben de çok sinirleniyorum ama durduruyorum kendimi valla psikolojik olarak çok zor bir de kendilerini sakatlıyorlar iç acıtıcı. Allah sabırlar versin ben artık sandalye, sehpa vs kaldırdım ama koltuk ile pencereye çözüm bulamadım.