Blessed Kızlar normal doğum yaptım, sonrasında sağ elimde bir güçsüzlük kaldı. Doğum sırasında çok sıktım herhalde kenardaki tutma yerini diye düşündüm ama 5 ay geçti hala güçsüz. Benzeri başına gelen oldu mu
Misal5 Blessed postu çok önce girmişsiniz ancak 2 ay önce doğum yaptım ellerim benim de çok güçsüz sanki tutmuyor. Geçti mi acaba sizinki ?
1sincaptanesi Sezaryen oldum benim de komple güçsüzlük var vücudumda ya mağazada çalışırken buzdolabı bile kaldırabilecek güce sahipken şuan kola kapağı bile açamıyorum
Misal5 ellie23 hatırlayamıyorum doğrusu ama bir kaç ay 3 falan sanırım. Merak etmeyin ben de çok korkmuştum o dönem