Oğlum 16 aylık aşırı emmeye düştü bu ara hiç birşey yemiyor ama kıyamıyorum da psikolojik olarak çok yoruldum gece gündüz sokak market farketmiyor sürekli eli memede bıraktırmayı düşünüyorum ama erken mi bilemiyorum bıraktırırsam mama vermem gerekli mi mama kabul edecek mi aklımda bin soru tecrübeli annelerden destek istiyorum 🙁