Elif554 bilinçli hareket etmedikleri için korkuyorlar. Mesela gazını çıkarırken bile korkabilir. Muhtemelen şu an atak haftasındadır, vücudu beyni gelişiyor verdiği tepkilerde ondandır. Sizi bu durum tedirgin ediyorsa ayetel kürsi ve dualar okuyun. Sizde bebeğinizde rahatlar inşallah.