Hayırlı cumalar herkese ☺️
Kızım 1 yaşında yavaş yavaş emziği bıraktırmak istiyorum. Uykusunda emiyor ayakta sallanarak uyuyor. Gündüz ise emziği çok istiyor saklıyorum istiyor. Nasıl unutturabilirim ve uykusunda istediği zaman ne yapmalıyım tecrübelerinize bilginize ihtiyacım var sizler nasıl bırakıp unutturdunuz ☺️ Teşekkürler şimdiden