Nur1818 burda post açmıştım bebegim yemiyor diye ölüyordum yaa günlük 120 cc ile gün bitirmeye başlamıştı meme zaten Red etti mama da içmez oldu doktor doktor gezdirdim en son dün gittiğim doktor 4 ay ve üstü için kasik mama var onu karıştır kendi mamasiyla ver çünkü sağlıkla ilgili bise degil tadım istiyor dedi dünden beri onu deniyorum bu kez o yemeye başladı ikizi yemez oldu delirecem 4 ay atak mı bana mı atak onlara mı anlamıyorum