Adife Şimdiye kadar cırtlı kullandım. Bel kısmını bebeğime göre ayarliyorum sonuçta külot bez de iyi diye duydum ama hiç kullanmadım. Sleepy kullanıyorum. Bi sitede külot bez uyguna buldum kullanımı rahatsa hemen satın alcam.
Ikrazumra19 Adife ben kulot bez sevmedim cunku alt kiyafet komple giydir cikar acayip zor oldu cirtli bezden yanayim
Deletedmom0099 Adife sleepy özellikle çok kötü külot bezde, büyük beden bile olsa dehşet lastik izi yapıyor tavsiye etmem
turkan-5 Adife bebeğiniz kac aylik tam yürüme zamaniysa rahat olabilir. Ben kullandım bi ara yanlis almışım pek sevmedim sürekli alt kısmı çıkarman gerekiyor
Klnccc Adife kesinlikle cırt cırtlı bez yeni paket külot bez aldım bir an önce bitsin diye uğraşıyorum giydirip çıkarması çok uğraştırıcı özellikle dışarıdaysanız
snil Adife Yerine göre ikisini de bulunduruyorum. Dışardayken arabadayken vs külot bez çok rahat değiştiriliyor, onun haricinde cırtlı kullanıyorum
Motherb Adife onun da beli esniyor. Ben de kilotbez aldım bu kez baby turco. Küçük numaralarda güzel ama büyüdükçe kaka be çiş ağırlığı ile düşmeler oluyor
birrtutamsevgi Adife biz baby turco kilot bez kullanmaya başladık diğerinden çok bi Farklı yok hatta bana bunun kullanımı daha BİLE kolay geldi 😌
Prensesannesi38 Adife bende cırtlı bez tarafındayım belini istediğiniz gibi ayarlıyorsunuz birde söylenilenler gibi altı tüm çıkar tekrar giydir zor oluyor belki yazın kolay olur ama kışın asla istemem birde sleppy lastik izi aşırı yapıyor onun yerine molfix alın daha esnek
Sevvaldal Adife cok rahat ben 2 yastan sonra kulota gectim cunku asla durup kendini bezletmiyordu🙈 insallah birakiriz artik tabi🙈🙏