Kızlar annem sadece dakika istiyor ne internet ne SMS hayır bide paketler çok pahalı 3 ay önce 20 TL’ye 250 dakika yapıyordum ona ne güzel yetiyordu paket satışa kapanmış 3’lü paketler hep 60-80 -100 Buda bütçesine çok yani faturasız hat napsam bilemedim ya