Ciri Açıktan 2 yıllık Çocuk Gelişimi okuyup iş sahibi olunur mu sizce? Açıktan okuyarak şu an çalışan var mı aramızda merak ediyorum. Bir kreşte öğretmen yardımcısı olmak, ileride de 4 yıla tamamlamak istedim ama iş olanağı nedir bilemedim.
Deletedmom0099 Ciri eşimin kuzeni bu şekilde anaokulunda çalışıyor ama maaşı nedir bilemiyorum muhtemelen asgari ücret alıyordur
Ciri Balkizlarim ben de benim kızla ne yapsam diye düşünüyordum aklıma bu geldi. Bi yere girip çalışsam kızımı ne kreşe emanet edebilirim ne de başkasında rahatça bırakabilirim. Belki böyle olursa benim yanımda yakınımda olur hem ben de iş sahibi olurum dedim de bakalım sınava giricem yine de, tam senlik meslek aslında evet çocukları çok seviyorsun 😍
Ciri Deletedmom0099 yaa ne güzelmiş. Acaba işi nasıl buldu açıktan okuyup tecrübesiz de olunca zor olur diye endişelendim biraz 😌
Balkizlarim Ciri vallahi çok güzel düşünmüşsün canım yapabilirsin bence bende halen düşünüyorum arada beni kitleyen azize azize biraz daha toparlasa Allah’ın izniyle 🥰 evet Cook seviyorum etkinlik vs vs falan 😁💚💚
Deletedmom0099 Ciri aslında bayağı zorlandı. önce düşük bir ücretle tecrübe kazanmak icin 1 yıl oyun ablalığı yaptı. tecrübe kazanınca da normal maaşla girdi 🙂
Ciri Deletedmom0099 işte ben de zorlanacağımı biliyorum ama en azından bitirmiş olurum bölümü ya elimin altında dursun 2 3 yıla meslek fırsatı olur belki 😐
Ciri Balkizlarim inşallah sen de bu bölümü bitirirsin azize toparlayınca senin için çok güzel eğlenceli bir iş kesinlikle. Hayırlısı olsun sağlık ve huzur olsun da gerisi geliyor 🌼🖤😍
Deletedmom0099 Ciri kesinlikle okumalısınız, çalışamasanız bile çocuğunuzun gelişimi için faydalı olur 🌸
Balkizlarim Ciri inşallah canım yavaş yavaş geçiyor ama neyse olmasa bile kızlarıma öğretmen oldum 😘🌻amiiin canım rabbim seninde gönlüne göre versin inşallah okuyup öğretmen olduğun günler nasip olur 🌺🤲🥰