010422 kare tepsinin dibini yağlayıp bir kat yufka koyuyorum,üstüne de eritilmiş tereyag veya sade yag sürüyorum onlar yoksa margarin de olur. Her katı serip sürüyorum. 20 kat böyle yaptıktan sonra iç harcını koyuyorum ceviz veya fıstık. Sonra tekrar 20 katı tek tek fırçayla yaglayıp koyuyorum. En son kesiyorum ve üstüne tekrar yag sürüp fırına atıyorum. Fırından çıkar çıkmaz soguk şerbetini döküyorum. Püf noktası şerbet soguk, baklava sıcak olacak. Zaten baklavalar yerinden oynar ordan bilirsiniz güzel oldugunu.dışı çıtır çıtır olur ve günlerce bayatlamaz.