turunculuanne Hanımlar bebeklere ne zaman senin adın ne diye sorulduğunda adını söyleyebilirler çok merak ediyorum? Deneyimleyenler var mı? Tabi ki ortalama olarak soruyorum genellikle yani, yoksa her çocuk farklıdır ☺️
Deletedmom0099 turunculuanne benim kızım 2 yaşında ama konuşmuyor, ismini de söyleyemiyor arkadaşlarımın da 2 yaşında çocukları var henüz onlardan da söyleyen yok 🙈
2bebeannesiii turunculuanne Kızım yaklaşık 1 buçuk yaşındayken sorduğumuzda söylüyodu ama şöyle adı almila kendisi allila diyodu 😊
Eleftra_ turunculuanne benimkib2 yasinda soylemiyor daha dogrusu konusmuyir ama bence boyle konusmaya baslayinca dediklerini tekrar ediyor ya o zaman baslar. Yabi ismin aa dersin aa der ve ogrenir hemen. Yani konusmaya baslayip sizin dediklerinizi tekrarlayinca diyelim. Bende sabirsizlikla bekliykrum :))
turunculuanne Deletedmom0099 Deletedmom_22 2bebeannesiii Eleftra_ ErkekkAnnesii Halimea Ankakusu35 RuzgarGulsah Esdoel gokkusagitozu Teşekkür ederim hepinize cevaplarınız için ☺️🤗
ErkekkAnnesii turunculuanne oğlum 2 yaşında o da söylemiyor kelime söyleyince tekrar ediyor bir diyorum 2 diyor 5 sayısından sonra 6 7 8 i kendi söylüyor ağzı dolu ama sanki japonca konuşuyor 😂 canı isterse söylüyor yoksa ağzını bıçak açmıyor 🌸
Halimea turunculuanne 30 aylıken demeye başladı senin adın ne diye sordugumda hüseyin akgül simdi 3 yaşına girdi gelenlerle sohpet ediyo, ismine dediklerinde , babanın adı ney yaşın kaç , kardesinin adı ney hepsini söylüyo nenesinjn adınıda söylüyo.
Ankakusu35 turunculuanne kendi adını kızım söylemiyor ama dede baba anane babane hala kardeş ve arkadaşlarının isimlerini söylüyor 21 aylık
RuzgarGulsah Oğlum 18 aylık adı Rüzgar o yüzden söylemekte zorlanıyor ama soyadını öğrendi sorduğumuzda cevaplıyor ☺️
Esdoel turunculuanne oğlum 2 yaşında son 1 aydır ismini soyluyor 😂 net konuşamıyor halbu ki ama ismini net söylüyor tabi bilindik bir isim olmadigi için yabancılar anlamıyor 😂