Deletedmom_23 Kızlar sağlık ocağı bize yok demişti. Yani önceden vardı ama artık yapılmıyor demişti. Ama arkadaşımı 9. ayda aradılar aşı için. Bizim menenjit aşımız var bu ay. Onun dışında devletin açılarından yaptıran var mı?
acimavi Deletedmom_23 geçen sene yeni yapılmaya başlanmıştı ama doktorumuz bize yaptırmayın dedi. Artık bazı sağlık ocakları uygulamıyor demekki. Ben yaptırmadım
Deletedmom_23 hemsireemom Arkadaşa da bazı yerler yapıyor bazıları yapmıyor demişler. 1 yaşta geleceksin dediler bana acaba o mu. Bir arayayım teşekkür ediyorum
Deletedmom_23 Gryffindor Ha yaşında çağırdı beni de. 🤔Olmadı ben de öyle yaptırayım. Menenjit zaten ağır geçiyor bir de başka aşı eklenmesin
Selcan Deletedmom_23 kizim da vardı 3 yıl önce iki doz şeklinde yapıyoruz artik demişti hemisiremiz. Kalktığını cok dusunmuyorum ama isterseniz bir daha arayın sorun bir hemşirenize