Emineg35 Anneler oğlum gece uyurken bi anda ağlamaya başlıyor. Gözleri kapalı. Zor sakinleşiyor. Bi dönem mi uyku gerilemesi mi bu nedir ?
Aysenur-Goktug Emineg35 benim oğlumda öyleydi neye ağladığını hiç anlayamiyordum sağdan sola yatakta kendini ata ata çığlık çığlığa agliyodu bir ay falan sürdü sonra yapmadı bidaha dişten dolayı diye düşündüm ama hala bilmiyorum🤷
Teemo07 Emineg35 2dir bizde de oluyor. 15 aylık olmak üzere. Gözler kapalı, kendini gerilere dogru atıyor.
Snfk Emineg35 atak dönemindedir. Doğumunda 41 haftayı baz alarak internetten hesaplayabilirsin. Atak dönemlerinde uyku problemleri normaldir.
Emineg35 Teemo07 aynen öyle ağlıyor kolay kolay sakinleşmiyor. Göz kapalı ama biraz daha hıysuzlansa uykusunu bölüyor
Zeynephilalll Yaaa tam bende yazacaktım 14 aylık kızım 3 gündür çığlık çığlığa ağlıyor kıyamıyorum çok üzülüyorum neden böyle
Melis84 Bizde arada oluyor dudağını büzüp ağlıyor uykusunda. Rüya mı görüyor acaba diyorum bilemiyorum sebebini
Emineg35 Melis84 rüya görüyor galiba. Aaa diyor bazen. Bazen ağlıyor bazen de gözleri kapalı çok kıpırdıyor. Ama sabah olup uyandığında gayet mutlu uyanıyor. Sürekli diken üstündeyim uyurken
Emineg35 Teemo07 her gece böyle. Gün içinde aşırı hareketli. Yorgunluğa da bağlıyorum ama çözemedim bende