Herkese merhaba ;
Oğlum 13 aylık 13 aydır çekiyorum diyebilirim.
Doğdu gaz sancısı sonrası huzursuz bi bebekti sanki hiç mutlu değilmiş gibi hep ağlardı 🤦🏻♀️ bende ne psikoloji kaldı ne başka bişe. Destek almayı bile düşündüm desem inanır mısınız ? Şimdi de yemek yediremiyorum ne yemek yiyo ne kahvaltı yapıyor sadece memeye bağımlı yaşıyor , artık kafayı yemek üzereyim. Nasıl yemek yedircem bilmiyorum…aç olduğunu biliyorum çünkü sütüm doyacağı kadar değil 🤦🏻♀️ ne yapacağımı bilmiyorum 😔😔 tek miyim değil miyim sizler de de bu sorun var mı 😭😭😭😭
Ne sabrım kaldı ne de başka bir şeyim 😔