Dün lcw ve e bebege baktım hiç bişe bulamadım
Siz nelere aldınız oğluşlarınıza ve nerden??
Gömlek alsam 1 kez giyecek boşuna para vermiş olcam Polo yaka tshirt alsam diyorum 90 lira saçma geliyor fiyatı. Birde altını uzun istiyorum ama pantolon gibi sert kumaş değil penye düşünüyorum
Sizce penye tshirt ve alt kötü mü olur?
Bayramda eşimin memleketine gidicez soguk oluyor orası
Bilemiyorum ya kafam karışık yardımcı olursanız sevinirim