Temmuz 13 te 2 yaşına girecek sendrom mudur? Nedir buuuu sabah kalkar ağlar akşam yatar ağlar abartısız herşeyi ağlayarak yapıyor. Çok yoruldum artık hayatımda hiç bir şeyin yolunda gitmemesi üzerine buda böyle olunca kafam kaldırmıyor başka bir sebepten mi ağlıyor onuda anlamıyorum kafayı yemek üzereyim artık çok yoruldum çoookkk😭