Tosbikkkk kolik değildi hiç yani rahat bir bebekti ne olduysa 18 aydan sonra oldu. Gün içinde aşırı zorlanıyorum günde bir saat aralıklarla çzgi film izliyor balkona çıkıyoruz,parka gidiyoruz, oyuncaklarla oynuyoruz dün eline boyama kalemleri verdim biraz oynadı akşam 9 buçuk gibi de uyuyor zaten akşam edene kadar canım çıkıyor orası ayrı