Geceden sabaha kadar nerdeyse kesintisiz emiyor. Gün içinde de “meme” diye ağlayıp sürekli emmek istiyor. Zaten isteğini çoğunlukla yanıtlıyorum ve emziriyorum ama artık o kadar yıprandım ki… Çünkü oyun bile oynamıyor. Yanına otursam hemen ağlamaya başlıyor “meme” diye ya da yakamı açmaya çabalıyor. Bu arada bebeğim 11 aylık. Daha önce bu durumu yaşayan oldu mu, nasıl çözdünüz veya şu an yaşayan anneler var mı? 🥺