Ben çocuğuma doğduğundan beri emzik verdim emziği bineronu memeyi herşeyi çok sevdi . Şuan 1 aylık . Ama son 4 5 gündür önce mememi emiyo sona doğru kavga ediyo mememle sinirleniyo eliyle itiyo kafasıyla geri tutmaya çalışıyo ama baya zorlanıyo . Acaba meme reddi böyle mi başlıyo