Meryemhazalll Bebeğimize süt yetmediği için mama takviyesine başladık yani hazır bebek sütü ama buda aşırı kaka yaptırıyor mamadan da olmayabilir biogaita die damla da kullanıyoruz çok korkuyoruz sürekli kaka yapıyor
Meryemhazalll Çok gazı oluyordu bi türlü çıkaramadı bizde doktora gösterdik damla yazdı şimdi gazını çıkarıyor ama çok kaka yapıyor bu seferde
Ozlemhtc Meryemhazalll benim kızım da mama yiyor bazen bizimde öyle oluyor 10 gün falan çok sık kana yapıyor günde nerdeyse 7 kere falan sonra geçiyor çok uzun sürmüyor yani ara ara oluyor bize doktor dis cikarcak ondan olabilir demisti