2 gecedir yaşıyoruz bunu. Dün en zirvesini yaşadık yarım saat sakinleşmedi öyle bir ağlıyor ki bi yeri falan kırıldı diye düşündüm . Bu cocuk gazlıyken yeni doğduğunda vs bile böyle uyanmamıştı. Var mı yaşayan çok üzüldüm. Şuan gayet normal halde yoksa doktora götürcem . Ataktan mı bu da ama hiç böylesini okumamıştım burda