zelis123 Merhaba. Ben Gölcüklüyüm. Küçük bir ilçe olmasına rağmen içinde her mağaza var, askeriye olduğu için ilçeye göre gelişmiş sayılabilen bir yerdir. Yaşamanın kolay olduğunu düşünüyorum. Kavaklı Sahili güzeldir, ailecek, arkadaşlarınızla piknik için uygundur. Sahil de, çarşı da yaz ayları daha hareketli, kış ayları ise daha durgundur. Eskiden satılık-kiralık evler çok uygundu şuan enflasyondan nasibini aldı her yer. Deprem sonrası yeni binalarda oturmanızı tavsiye ederim. Deprem öncesi binaların çoğu hasarlıdır ve son yıllarda uygun olduğu için göçmenler çok var. Askeriye personelleri genelde Değirmendere de oturmayı tercih ediyor, orada ki evler güzeldir. Çarşıda ev tutmayacaksanız İpekyolu, Şirinköy civarı mahalleleri tercih edebilirsiniz. Şuan Gölcük’te yaşamıyorum ama annemler orada oturuyor. Oturan kesim hep ailedir. Şu gün tayinim çıksa Gölcük’e tayin olmak isterim. Gölcük’te doğup büyüdüm, üniversiteyi de Kocaeli’de okudum☺️