Lulemom Haklısınız bende o düşüncelerim kayinvalidem geldi memlekete baya uzağız torununu görmeye ucla emiyo ya öyle iyi olmaz kendi memeden çekersen daha iyi hissedersin ikiniz içinde daha iyi olur dedi haklı da öyle emzirmek daha güzel böyle hiç bisey hissedilmiyo ha biberon ha uc aynı şey bazen duşta kucağımda tutturuyorum 3 4 aliyo sonra yok çok aç olunca o da ben tamamen bırakmak istiyorum 2 ay oldu tazik sebebiyle uç kullanali tazikli olsa bile artık büyüdü tolere edebilir diye düşünüyorum çünkü öyle tazikli gelmiyo sadece çekince dolunca göğsüm çok geliyo