2minnosannesi0 Kızlar sorum üstte oglumun atesi 39larda calpolla bile 37.5 a düşüyo daha bi kac gun once ishal oldu kanda bisey yok demislerdi
Mugerrr 2minnosannesi0 kaka ve idrar da baktırmalısınız. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir. Kakada bakteri olabilir.
Mugerrr 2minnosannesi0 benim oğlum idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Rutin kontrolde doktor kilosunu az buldu kan kaka idrar hepsi yapıldı. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı. Bizde belirti olmamıştı ama idrar yolu enfeksiyonu da ateş yapıyor.