7 ay 10 günlükken aynısını yaşadık 1 hafta sonra dişimiz çıktı. Tamamen kesildik bizde her şeyden ama geçiyor merak etmeyin mamayı bardakta verebilirsiniz çok seviyorlar bardağı ısrar edince daha kötü oluyor bizzat yaşadım. Kaşık görünce ağlıyordu kızım