Yasedem emzirirken 2 diş çektirdim. 20 lik değil ama. Dolgu ve kanal tedavisi de yapıldı. İşlemlerden sonra 2.3 saat emzirmedim. Sütü sağıp döktüm. Sonraki sütü emzirdim. Diş doktorum çok etkilemez ama riske atma anestezi süte karışır demişti. Bu şekilde yapmamı söylemişti.