Merhaba.2 aylık bebeğim var istanbul sıcağında bazen masıl giydirmem gerektiğine karar veremiyorum.Evim hep cok sıcak 28 dereceyi görüyor.26 altına düştüğünü görmüyorum hiç.çoraplarını cıkarsam üşür diye korkuyorum karnı ağrımasın sonra diye.Üstüne kısa kollu bady altına şort tarzı giydiriyorum hep.Sizler nasıl giydiriyorsunuz?