Merhaba benim oğlum da r buçuk aylık bulunduğumuz yerdeki doktor 1 yaşına girince yapalım anestezi alacak daha küçük dedi ama herkes küçükken yaptırın diyorlar ne yapsak karar veremedik, açıkçası eşimde 1 yaşını doldusun diyo erken olmasın diyor. Sizin fikirleriniz nedir?