Kızlar günaydın. Oğlumun uykuları hep çok sıkıntılıydı ama bunu okadar takmıyordum önceden. Ama şimdi gerçekten sağlık açısından endişelenmeye başladım. Sizce gece 1 de yatıp sabah en geç 8bucukta kalkması normal mi? Mesela bu gece 1 de uyudu saat 6 olmadan uyandı. Bi sıkıntı mı var acaba? Yoksa var mı çocuğu bu kadar az uyuyan. Uyanınca genelde keyfi yerinde oluyor bu arada. Gündüzde 2-3 saat uyuyor. Yani günde taş çatlasın 11 saat uyumuyordur.